Manapság könnyen lehet azt mondani, hogy a közösségi média marketing (KMM), az egyik legmeghatározóbb és(!) legolcsóbb hirdetési forma a brandek és vállalkozások számára, Magyarországon.

A jó hír számunkra, hogy még viszonylag kevesen eszméltek erre rá.

Ma már ki tudjuk azt jelenteni, hogy aki nem kezdi el építeni a cége közösségi hálózatait, az bizony le fog maradni.

…a konkurenciád bizonyára már elkezdte a közösségi média marketing eszköztárát bővíteni.

Erős kijelentés ma még az, hogy aki nincs a közösségi médiában az nem is létezik. 10 évvel ezelőtt ez egy maximum egy vicces gondolatnak hangzott, ma már vannak olyan iparágak, ahol igaz. 5-10 év múlva, szinte biztosan az lesz.

Most már csak az a kérdés, hogy megéri-e?


Abban a szerencsés helyzetben vagyunk Magyarországon, hogy rendkívül kicsi a verseny, ahogy fent említettem, ezért hihetetlenül olcsó a marketing. Arra gondolok, hogy sok esetben képes a elköltött összeg behozni akár 5-6szoros hasznot a kampány alatt, ami hihetetlen.

Képzeld el, hogy golyóstollat árulsz és mondjuk évente tízmillió forintos forgalmat generál a céged. Értékesítőkkel dolgozol, akik plázákban, kihelyezett standoknál adják el az embereknek a tollaidat. Az ő bérük mondjuk ötmillió forint. Ez azt jelenti, ha nagyon egyszerűen szeretnénk számolni, hogy 5 millió elköltesz „marketingre” és ez behoz neked 10 milliót, tehát egy 200%-os megtérüléssel tudunk számolni, ha minden mást nem veszünk figyelembe.

Na, most mondok egy tutit. Elkapott a láz és azt mondtad, hogy idén kipróbálsz valami újat. Kirúgtad a két értékesítődet és egy szakember segítségével felépítetted az online marketing arzenálodat. Azt mondod, hogy mivel tavaly amúgy is kifizettél 5 misit az értékesítőknek, ezért ez az 5öt most inkább a online marketing gépezetedre fordítod. Ha hatékonyan be van állítva a rendszered, akkor képes az 5 millió ráfordításból termelni neked akár 30 millió bevételt.

Egy egyszerű szemléletváltással képes vagy az 200%-os megtérülésedet feltornászni 600%-ra. Ez neked évente egy új Porsche-t jelent.

Érdekel a téma? Szeretnéd kihozni cégedből a maximumot? Jelentkezz egy ingyenes konzultációra és segítünk!

Ide kattintva tudsz jelentkezni (tök ingyen!)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük