fbpx

Hogyan kerestünk 510 000 forintot egy nap alatt, az első online kampányukkal?

Mondják sokan, hogy a marketing drága, ebben az írásban ezt a téves feltevést szeretném megdönteni. 

Kezdjük egy átfogalmazással: a hagyományos marketing drága, ez igaz. Aki rossz üzenettel és ajánlattal, hagyományos platformokon hirdet az nem fog eredményeket elérni, kivéve, ha dollármillióikat költ.

Ezzel szemben, megmutatom Neked azt, hogyan lehet egy új márkának, az első kampányát is sikerre vinni.

Amiről szó van, az nem más, mint a saját karóra márkánk, a Ballive. (www.ballive.hu) 2018 év végén indítottuk útjának a brandet, egy éles teszt erejéig. Az első kampányunk december 16-19. között zajlott. 

Itt láthatjátok az említett időszakra vonatkozó analitikánkat:

Amint látható, csak a december 17-ei napon 17 vásárlásunk érkezett, a termékeink átlagos értéke 30 000 forint körül mozgott, tehát itt beérkezett hozzánk több, mint félmilliós bevétel EGYETLEN nap alatt, új és még ismeretlen márkaként.

Az első kampányunkat egy tesztnek szántuk. 75 000 forintot különítettünk el a négy napra, amivel élesben tudtuk tesztelni a korábban tanultakat.

Tehát napi ~18 500 forintot céloztuk meg, különböző kampányokkal, de csak is kizárólag online eszközöket használtunk: Facebook, Instagram és Google.

Ha csak a első éles napot vesszük alapul, akkor ~18 500 forint elköltésével 510 000 bevételt értünk el.

Ez több, mint 27-szeres megtérülést jelent EGY nap alatt.

Itt vannak a Facebook költéseink a kampány alatt:

Összegezve

A jól kezelt marketing egyáltalán nem drága. Sőt, Magyarországon ma még rendkívül olcsó, és ahogy fent látjátok, eredményes.

A legjobb korban élünk, régen csak a legnagyobb gigavállalatok engedhették meg, hogy elérjék üzeneteikkel az embereket. Ma már egy minicég is képes olyan eredményeket elérni, ami korábban elképzelhetetlen lett volna. 

21. században a tudás sokkal fontosabb a pénznél, ezért látjuk, hogy képes egy néhány éves márka legyőzni a többszáz éves versenytársát, egyszerűen csak azért, mert tudatosabban és okosabban működik.

Számtalan példát lehet látni arra, hogy milyen rövid időn belül mekkora eredményt lehet elérni az online marketinggel.

Ha téged is érdekel az hogyan duplázhatod meg a bevételed és ezzel együtt a szabadidődet, úgy, hogy egyetlen új alkalmazottat nem kell felvenned, akkor jelentkezz az ingyenes konzultációs időpontra, és elmondom a részleteket.

Oszd meg ismerőseiddel

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn